Sähköpostimarkkinointi
Sähköposti-
markkinointi
Kustannustehokasta B2C & B2B markkinointia
Arvokasta omaisuutta
Keräätäänkö sivustollanne aktiivisesti vierailijoiden sähköpostiosoitteita? Jos ette vielä sitä tee, niin suosittelemme aloittamaan pikaisesti.
Keräämällä sähköpostilistaa kasvatetaan yrityksen omaisuutta, sähköpostilista tulee olemaan aina yrityksenne käytettävissä.
Kun henkilö on oma-aloitteisesti liittynyt sähköpostilistalle voidaan myös olettaa, että hän on kiinnostunut kuulemaan lisää yrityksestä.
Näin kasvatetaan laadukasta yleisöä.
Sitouta ja syvennä asiakassuhdetta
Älä tyrkytä vain mainoksia ja tarjouksia, et luultavasti itsekkään jaksa kiinnostua tämän kaltaisista viesteistä pitkään.
Tarjoamalla asiakkaillesi monipuolista, heitä kiinnostavaa sisältöä sähköpostitse, sitoutat ja syvennät asiakassuhteitasi, pysyt heidän mielessään ja saat heidät ostamaan uudelleen.
Anna tuotteiden käyttövinkkejä, tiedota uusista tuotteista/palveluista ja kampanjoista. Testaamalla erilaisia sisältöjä löydetään kohderyhmälle toimivin keino.
Aloita sähköpostimarkkinointi
Sähköpostimarkkinoinnista saadaan dataa yhtälailla, kun muistakin digimarkkinoinnin toimista: näet viestin avaukset, linkin klikkaukset ja listatkin päivittyvät automaattisesti, ilman että se vaatii erillisiä toimenpiteitä.
Sähköpostimarkkinoinnilla voidaan toteuttaa myös erilaisia markkinoinnin automaatioita, jolloin asiakas voidaan ohjata automaattiseen myyntikoneeseen ja hänelle kohdennetaan toiminnastaan riippuvaisia viestejä.
Ollaan yhteydessä ja keskustellaan millainen ratkaisu palvelee yritystänne parhaiten.