Sähköpostimarkkinointi
Kasvata ja sitouta kohderyhmääsi
Sähköpostimarkkinointi on tehokas keino tavoittaa omaa kohderyhmää ja sähköpostilista onkin yrityksen arvokasta omaisuutta. Sähköpostin avulla tavoitat kohderyhmäsi aina halutessasi, luot markkinoinnin automaatioita ja sen avulla voit vahvistaa brändiäsi, sitouttaa kohderyhmää sekä herättää ostohalukkuutta.
Sähköpostimarkkinoinnin tehokkuus perustuu säännölliseen yhteydenpitoon joka pitää yrityksen kohderyhmän mielessä ja jokainen vastaanottaja on tavoitettavissa aina kun haluat.
Kasvata yrityksen omaisuutta
Sähköpostilistaa kasvattamalla kasvatat myös yrityksen omaisuutta. Sähköpostilista on valmis yleisö, joka odottaa kuulla yrityksestäsi.
Vahvista asiakasuskollisuutta
Säännöllinen yhteydenpito pitää yrityksesi kohderyhmän mielessä ja sen avulla voit luoda lisäarvoa vastaanottajille, joka taas vahvistaa asiakasuskollisuutta.
Markkinoinnin automaatiot
Sähköpostimarkkinointi mahdollistaa myös erilaisia markkinoinnin automaatioiden rakentamista. Voit saattaa asiakkaasi automaattiseen myyntiputkeen, ilman että sinun tarvitsee tehdä erillisiä toimenpiteitä.
Toimivuutta
Eri toimialoille
Sähköpostimarkkinointi soveltuu erinomaisesti laajalle otannalle yrityksiä: B2B, B2C ja palveluista tuotteiden myyntiin. Sähköpostimarkkinointia voidaan hyödyntää eri tavoin, mm. tuomalla esiin ammattitaitoa, esittelemällä tuoteryhmiä tai antamalla tarjouksia.
Sähköpostimarkkinointi tulee aina suunnitella toiminnan ja tavoitteiden pohjalta, sillä edullisen kappaletavara myynnin ja asiantuntijapalvelun markkinointi on hyvin erilaista, mutta sähköpostimarkkinointi soveltuu erinomaisesti molemmille.
Mikäli haluat keskustella sähköpostimarkkinoinnin mahdollisuuksista omassa toiminnassasi, niin varaa aika ilmaiseen kartoitukseen tai jätä yhteydenottopyyntö alla olevalla lomakkeella.